Dowiedz się więcej

Kliknij tutaj, aby uzyskać:

Więcej informacji

Pakiety wsparcia technicznego Graitec na oprogramowanie Autodesk

Pakiety wsparcia technicznego Autodesk

Posiadasz starszą wersję oprogramowania* i nie masz możliwości skorzystania z planu obsługi (maintenance plan)? Oferujemy Ci specjalną opiekę serwisową, dopasowaną indywidualnie do Twoich potrzeb. Nasza wiedza ekspercka pozwala nam wesprzeć Użytkowników przy rozwiązywaniu nawet najbardziej skomplikowanych zagadnień technicznych i merytorycznych.

*Programy wchodzące w zakres usługi: Autodesk AnalysisAutoCAD, Autodesk Advance Steel, Autodesk Revit Architecture, Autodesk Revit Structure, Autodesk Revit MEP, Autodesk Plant 3D, Autodesk Navisworks, Autodesk Inventor.

Co zyskujesz?

wsparcie techniczne czasZamiast spędzać godziny nad samodzielną konfiguracją Twojego oprogramowania lub poszukiwaniu rozwiązań na własną rękę - zapytaj naszych specjalistów!

 

 

wsparcie techniczne serwisInstalacja zakupionego programu, rozwiązywanie zaawansowanych zagadnień systemowych, obsługa kont użytkownika Autodesk - nasz serwis jest do Twojej dyspozycji.

 

 

wsparcie techniczne wsparcieNiezrozumiałe działanie funkcji programu? Brak pewności, co do zastosowanych rozwiązań? Kontakt z naszym ekspertem rozwieje wątpliwości.

 

 

Co proponujemy?

WSPARCIE DORAŹNE

  • Przy braku aktywnej umowy z GRAITEC
  • Konsultacje według ustalonej stawki godzinowej
  • Opłata za każde 0,5 h udzielonego wsparcia

PAKIET PODSTAWOWY

  • Instalacja oprogramowania
  • Instalacja poprawek (Hot fix SP)
  • Ochrona instalacji
  • Instalacja protekcji sieciowej
  • Podstawowa konfiguracja programu
  • Rejestracja błędów krytycznych oprogramowania w b.d. producenta
  • Obsługa profilu użytkownika
  • Rozwiązywanie problemów z grafiką i stabilnością programu

PAKIET ROZSZERZONY

  • Podstawowy pakiet wsparcia
  • Obsługa interfejsu oprogramowania
  • Prawidłowe wykorzystanie funkcji dostępnych w oprogramowaniu
  • Pomoc w doborze właściwej ścieżki projektowej
  • Wyjaśnienie sposobu działania poszczególnych komend
  • Analiza plików użytkownika pod kątem zgłoszonych problemów

Rozszerzony pakiet wsparcia nie obejmuje definicji nowych rodzin w programie Autodesk Revit oraz definicji nowych i modyfikacji istniejących styli wymiarowania w programie Autodesk Advance Steel. Zagadnienia te będą wspierane w ramach indywidualnie przygotowywanych szkoleń lub w ramach odrębnych ustaleń określanych na podstawie analizy potrzeb użytkownika.


Ponadto oferujemy specjalny pakiet wsparcia technicznego dla Autodesk Robot Structural Analysis. Sprawdź, jaki zakres usług wchodzi w pakiet wsparcia technicznego ARSA, klikając tutaj.


Obsługa serwisowa realizowana będzie w dni robocze w godzinach 8.30-16.30, za pośrednictwem maila (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.), telefonu (+48 12 639 25 00) lub telekonferencji. Jeden pakiet obsługi dotyczy jednego stanowiska.

Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub zadzwoń do nas pod numer +48 12 639 25 00. Alternatywnie, kliknij przycisk poniżej.

Autodesk

Nasza strona www używa plików cookies w celu usprawnienia działania witryny. Ponadto używamy plików cookies do celów analitycznych i reklamowych. Kliknij Polityka Prywatności, aby dowiedzieć się więcej. Kliknij „Zgadzam się”, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.