Wsparcie techniczne Graitec
Dzięki ponad 25-letniemu doświadczeniu w dostarczaniu wsparcia technicznego dla produktów Autodesk i konserwacji systemów IT dla międzynarodowych firm, jak również osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, Graitec eliminuje Twoje problemy techniczne, dzięki czemu możesz skoncentrować się na swojej firmie.
Sprzedaż to dopiero początek naszej współpracy z Tobą, a częścią procesu dostarczania przez nas rozwiązania jest również współpraca z naszym wysoce wykwalifikowanym zespółem wsparcia technicznego. Począwszy od momentu instalacji, poprzez konfigurację, po zaawansowane porady projektowe, nasz zespół ekspertów jest doskonale zaznajomiony z oprogramowaniem CAD firmy Autodesk, obsługą sieci i technologią stacji roboczych CAD, koncentrując się na minimalizacji kosztownych przestojów.
12-miesięczne wsparcie techniczne
Skontaktuj się ze wsparciem technicznym Graitec:
Tel: +48 12 639 25 00
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Możesz również skontaktować się z nami, klikając przycisk poniżej.