Aktualne oferty pracy

Graitec oferty pracy

Firma Graitec sp. z o.o., odział w Warszawie, będąca częścią międzynarodowej Grupy Graitec – światowego lidera specjalizującego się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań z zakresu architektury i budownictwa, w związku z dynamicznym rozwojem Firmy, poszukuje kandydata na stanowisko:

Regionalny Inżynier Sprzedaży

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

  • Pozyskiwanie nowych zleceń i budowanie trwałych relacji z obecnymi kontrahentami,
  • Przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji handlowych,
  • Realizacja powierzonych planów sprzedażowych,
  • Systematyczne planowanie i raportowanie działań w systemie CRM,
  • Stałe doradztwo i wsparcie techniczne obsługiwanych kontrahentów,
  • Prowadzenie prezentacji produktowych,
  • Monitorowanie działań konkurencji i rynku inwestycji budowlanych,
  • Aktywna współpraca z innymi działami Firmy,
  • Uczestnictwo w konferencjach, targach, seminariach,
  • Stałe podnoszenie jakości realizowanych zadań.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane techniczne (kierunki inżynieryjne),
  • Doświadczenie w pracy na stanowisku sprzedażowym,
  • Zorientowanie na rozwój biznesu, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, łatwość nawiązywania kontaktów,
  • Samodyscyplina, rzetelność oraz sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
  • Dyspozycyjność i gotowość do częstych wyjazdów służbowych,
  • Czynne prawo jazdy kat. B,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • Bardzo dobra znajomość programu MS Office, doświadczenie w pracy z systemem CRM będzie dodatkowym atutem,
  • Doświadczenie i znajomość branży AEC oraz lokalnego rynku biur projektowych, konstrukcyjnych i wykonawczych będzie dodatkowym atutem,
  • Znajomość oprogramowania CAD: Autodesk Robot Structural Analysis, Autodesk Revit, Civil 3D, Autodesk Inventor będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w renomowanej międzynarodowej Firmie o wieloletniej tradycji,
  • Atrakcyjny system wynagradzania (stała pensja podstawowa + prowizja bez górnego limitu uzależniona od osiąganych rezultatów sprzedaży),
  • Profesjonalne szkolenia wprowadzające i produktowe,
  • Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy),
  • Benefity pozapłacowe - prywatny pakiet opieki medycznej, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport,
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i zdobywania doświadczenia przy współpracy z najlepszymi specjalistami w branży.

Kandydatów zainteresowanych powyższą ofertą zapraszamy do przesłania aplikacji na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Firma zastrzega sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Prosimy o zamieszczenie w swojej aplikacji klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.97. (Dz. U. Nr 133 poz. 883)".


Firma Graitec sp. z o.o. – nr 1 w branży AEC, odział w Krakowie, będąca częścią międzynarodowej Grupy Graitec Innovation – światowego lidera specjalizującego się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań z zakresu architektury i budownictwa oraz technologii BIM, posiadająca status Platynowego Partnera Autodesk, w związku z dynamicznym rozwojem Działu Wsparcia Technicznego, poszukuje kandydatów na stanowisko:

Inżynier Wsparcia Technicznego CAD

Jeśli jesteś osobą ambitną, potrafisz wyznaczać sobie cele i konsekwentnie je realizować, lubisz swoją pracę i potrzebujesz nowych wyzwań – skontaktuj się z nami, by poznać możliwości rozwoju, jakie oferujemy.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe budowlane - preferowany konstrukcje budowlane, obliczenia
  • znajomość oprogramowania CAD: Autodesk Robot Structural Analysis, Autodesk Revit
  • znajomość innych programów do analizy konstrukcji tj. Advance Design, Axis, RFEM, SCIA -będzie dodatkowym atutem
  • znajomość zasad projektowania w środowisku BIM - będzie dodatkowym atutem
  • min. 2 letnie doświadczenie w projektowaniu konstrukcji jako projektant lub asystent projektanta konstrukcji
  • dyspozycyjność (wyjazdy służbowe)
  • gotowość do pracy z wymagającymi klientami
  • umiejętność pracy w zespole
  • kreatywność (zdolność szybkiego rozwiązywania problemów)
  • dobra organizacja oraz umiejętność pracy pod presją czasu
  • gotowość do nauki nowych rozwiązań CAD
  • znajomość języka angielskiego – poziom C1 będzie dodatkowym atutem
  • prawo jazdy
  • certyfikat znajomości oprogramowania Autodesk lub innych – będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie i pracę w przyjaznej atmosferze,
  • atrakcyjne wynagrodzenie, prywatną opiekę medyczną i inne benefity,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i zdobywania doświadczenia przy współpracy z najlepszymi specjalistami w branży
  • wyjazdy i szkolenia w kraju i za granicą
  • interesującą pracę i możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej Firmie
  • pakiet socjalny

Kandydatów zainteresowanych powyższą ofertą zapraszamy do przesłania aplikacji na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Firma zastrzega sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Prosimy o zamieszczenie w swojej aplikacji klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.97. (Dz. U. Nr 133 poz. 883)".

Jeśli masz jakiekolwiek pytania, zadzwoń do nas pod numer +48 12 639 25 00 lub kliknij przycisk poniżej.

Autodesk

Nasza strona www używa plików cookies w celu usprawnienia działania witryny. Ponadto używamy plików cookies do celów analitycznych i reklamowych. Kliknij Polityka Prywatności, aby dowiedzieć się więcej. Kliknij „Zgadzam się”, aby ta informacja nie pojawiała się więcej.